Jógagyakorlatok a visszeres lábakon. A jóga visszerek. 2 hatékony jógapóz a visszerek kezelésére – Kezdő Jóga Otthonról

Jógával a visszér ellen: 5 ászana, ami enyhíti a tüneteket | nlc, Jóga visszeres fotó

visszér miért ne csalán

Előrehajlás kilégzéssel Fotó: Profimedia Álljunk egyenesen, a lábak legyenek párhuzamosak, a lábujjak nézzenek előre, majd vegyünk egy mély lélegzetet, és a kilégzéskor egyenes derékkal hajoljunk előre. Engedjük, hogy a mellkasunk mintegy a lábaink fölött lebegjenek.

További cikkeink a témában

Fontos, hogy a gyakorlatot ne derékból, hanem csípőből végezzük. Ez az ászana nemcsak a lábakat nyújtja meg alaposan, de serkenti a vérkeringést, és hatékonyan enyhíti a végtagfájdalmakat. Ebben a pózban a fej a szív alá kerül, ami serkenti a vérkeringést a fejben. Vegyünk egy mély lélegzetet, majd miközben kifújjuk a levegőt, óvatosan emeljük a magasba a lábakat.

a visszér gyógyításának példái

Akinek ez nehéz, végezze az egylábas fejenállást, vagyis csak az egyik lábát emelje a magasba, a másikkal támassza meg a testet. Ez a fordított póz serkenti a vérkeringést, javítja az érfalak rugalmasságát. Székpóz Fotó: Profimedia Álljunk egyenesen, a lábak legyenek csípőszélességű terpeszben.

visszerek a lábakon fekélyekkel

Lassan emelkedjünk lábujjhegyre, a karokat pedig szintén párhuzamosan nyújtsuk előre úgy, hogy a jógagyakorlatok a visszeres lábakon lefelé nézzenek. Tartsuk ezt a testhelyzetet, kezdjünk el elszámolni tízig, majd billentsük a medencét, és hajlítsuk a térdeket.

Thuasne Hungary

Ügyeljünk rá, hogy a felsőtest függőleges maradjon! Próbáljuk megtartani az ászanát pár másodpercig, majd térjünk vissza a kiinduló pozícióba.

  • Jóga gyakorlatok visszeres lábakra. Iratkozz Fel Ingyenes Online Kezdő Jóga Hírlevelemre!
  • Hogyan kell kezelni a haematomákat a visszér műtét után

Ez a gyakorlatsor nemcsak a talp és a lábak izomzatát dolgoztatja meg, de az izmok mozgásán keresztül támogatja a vérkeringést. Háromszögállás Fotó: Profimedia Álljunk egyenesen, a lábakat zárjuk, majd bal lábunkkal lépjünk terpeszállásba.

A bal lábfejet fordítsuk 90 fokkal balra, míg a jobb lábfejet fordítsuk be úgy, hogy a sarok hátrébb legyen, mint a kislábujj.

  • Jógával a visszér ellen: 5 ászana, ami enyhíti a tüneteket | nlc
  • Visszér kompenzációs szakasz

Emeljük fel mindkét karunkat oldalsó középtartásba, majd vegyünk egy mély lélegzetet, és kilégzéskor kezdjünk el a felsőtesttel balra dőlni úgy, hogy a mellünk továbbra is előre néz. A bal kéz érintse a bal lábszár elülső részét.

A két kar legyen mintegy egymás meghosszabbítása, és zárjon derékszöget a talajjal. Fontos, hogy a fejünk búbjával és a karokkal folyamatosan nyújtózzunk, miközben a tekintetünk a jobb karunkra irányul. Tarstuk ki a pózt, majd ismételjük meg a másik oldalon. Ez az ászana edzi a lábizmokat, feszíti a csípőízületeket és biztosítja a jó vérkeringést. Olvass még a témában!

  1. Visszér terhesség
  2. A visszér krónikus betegség
  3. Jógával a visszér ellen: 5 ászana, ami enyhíti a tüneteket | nlc, Jóga visszeres fotó
  4. Sótó a visszér ellen
  5. Visszérűző jógagyakorlatok | Well&fit Jóga gyakorlatok visszeres lábakra
  6. Visszérűző jógagyakorlatok | Well&fit
  7. Visszérűző jógagyakorlatok | Exercise, Workout, Beauty - A jóga visszerek
  8. Térdig érő varikózis, hogyan válasszuk ki a méretet

Fontos információk